Poradna iHealth CORE HS6

Autor: Hanka Vávrová | Vloženo: 08.01.2020 000 11:54 | Témata: Poradna iHealth CORE HS6

Hanka Vávrová

Hanka Vávrová

Váha se nesynchronizuje

Dobrý den,
zakoupila jsem tuto váhu, nainstalovala aplikaci, vše podle návodu, ale když si stoupnu na váhu, zobrazí mi hmotnost i tělesný tuk, ale informace se nepřepíšou do aplikace. Údaje je možno zadat pouze ručně. Dívala jsem se i na návody na youtube ale nepřišla jsem na to, co bych mohla dělat špatně.

Děkuji za radu.

Vávrová

  • 8. ledna 2020 - Oficiální zástupce obchodu EasyStore.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za dotaz. Tato závada může být způsobena nastavením Wi-Fi sítě.Ujistěte se, že Vaše síť je nastavena na 2,4 GHz. Pokud by i po této úpravě váha stále nereagovala, lze jí vyresetovat reset tlačítkem, které se nachází na zadní straně zařízení, pod krytkou baterií. Vyndejte jednu baterii a držte resetovací tlačítko. Baterii poté opět vložte zpět a tlačítko stále držte. Na displeji zařízení se Vám zobrazí číselný odpočet. Vyčkejte dokud váha nenapočítá do 100, poté je vyresetovaná a opětovně jí nastavte.

    Pěkný den,

    tým EasyStore.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.