Poradna iHealth AM4

Autor: | Vloženo: 13.02.2017 000 08:01 | Témata: Poradna iHealth AM4

Zaseknutí při aktualizaci

Dobrý den,

stahovala se mi aktualizace a při aktualizaci se mi hodinky zasekly. Co s tím? nyní jsou nepoužitelné a na displeji mi už pár dní svítí jen Launch app Ver 1.3.9. Nejdou ani spárovat s telefonem.
Díky J.

  • Martin

    Martin

    13. února 2017

    Dobrý den, zkuste prosím následující postup: vložte hodinky do zapojené USB nabíječky, stiskněte a držte postraní tlačítko na nabíječce. Poté v aplikaci iHealth odeberte hodinky ze seznamu zařízení a znovu je napárujte.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Jana

      13. února 2017 - Jana

      super děkuji za pomoc ;-)

      Hezký den

      J.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.